مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 16:502020-09-20حوادث

تنها 5 درصد مواد مخدر کشف شده در کشور از مرز دوغارون تایباد وارد می شوند


جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: 95 درصد مواد مخدر کشف شده در کشور از سایر مرزها وارد شده و تنها پنج درصد آن از طریق مرز دوغارون تایباد می باشد که این مهم نشان دهنده امنیت بالا در این معبر زمینی است.

- ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: 95 درصد مواد مخدر کشف شده در کشور از سایر مرزها وارد شده و تنها پنج درصد آن از طریق مرز دوغارون تایباد می باشد که این مهم نشان دهنده امنیت بالا در این معبر زمینی است.

سردار ابراهیم قربان زاده روز یکشنبه در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان مرزی تایباد اظهار کرد: این میزان مواد مخدر هم که از طریق مرز دوغارون وارد کشور می شود در جاسازهای بسیار ماهرانه مخفی شده و با هوشیاری و تجسس دقیق نیروهای انتظامی و مرزبانی کشف و ضبط می گردد.

وی با اشاره به کشف بیش از 18 تن انواع مواد مخدر در خراسان رضوی افزود: از ابتدای امسال تا کنون انواع مواد مخدر با اقدامات اطلاعاتی، انتظامی و عملیات ایست و بازرسی در سطح استان کشف و ضبط شده که نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش داشته است.

قربان زاده بیان کرد: یکی از مهمترین اقدامات پلیس ایجاد رضایت مندی در شهروندان است و این مهم جز با انجام وظیفه به موقع محقق نخواهد شد و ماموران پلیس این فرماندهی در سطح استان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 5 درصد مواد مخدر کشف شده در کشور از مرز دوغارون تایباد وارد می شوند

تنها 5 درصد مواد مخدر کشف شده در کشور از مرز دوغارون تایباد وارد می شوند