مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:452020-09-21سياسي

تقدیر از 30 بانوی رزمنده دفاع مقدس در مازندران


رییس کمیته بانوان ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: از 30 بانوی فعال در دوران دفاع مقدس همزمان با هفته گرامیداشت این دوران تجلیل می شود.

- ، سمیه قاسمی طوسی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هفته دفاع مقدس گفت: هرچند جنگ و دوران دفاع مقدس، امری مردانه به نظر می آید اما خوب است جوانان، دختران و زنان امروز بدانند که شیرزنان کشور نیز پا به پای مبارزان و مجاهدان در همه زمینه ها حضور داشتند و رزمندگان دفاع مقدس از این حضور روحیه می گرفتند.

وی در ادامه بر گرامی داشت دلاورمردان و شیرزنان آن روزها تأکید کرد و گفت: دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران با حمایت و همراهی دستگاه های مختلف اقدام به تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس اعم از پزشک، پرستار، امدادگر، رزمنده، خبرنگار و همسران و مادران شهدا کرد ضمن اینکه برنامه قدردانی از زنانی که در پشتیبانی جنگ فعالیت داشتند محدود به این هفته نیست و با توجه به آمار 14 هزار بانویی که در این بخش مشارکت داشتند، در مدت یک هفته نمی توان از همه قدردانی کرد و این بازدیدها، دیدارها و قدردانی ها تا پایان سال استمرار خواهد داشت.

قاسمی طوسی همچنین گفت: در برنامه تجلیل نمادین از 200 رزمنده پیشکسوت دوران دفاع مقدس از 30 بانوی فعال در این عرصه نیز در روز دوشنبه پس از سخنان را بگیرند و در این مسیر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از 30 بانوی رزمنده دفاع مقدس در مازندران

تقدیر از 30 بانوی رزمنده دفاع مقدس در مازندران