مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-21اقتصادي

تملک و مطالبات بانک ها نباید توقف تولید را در پی داشته باشد


تملک و مطالبات بانک ها نباید تعطیلی و توقف تولید را در پی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی صبح امروز در دیدار با موسی لطیفی مدیر امور شعب بانک تجارت استان مرکزی اظهار داشت: یکی از مشکلات عمده صنایع تولیدی و کارخانجات استان مرکزی بحث کمبود نقدینگی است که پایه های تولید را متزلزل می کند و صنعتگر را چه در بعد اداره منابع انسانی و چه در تهیه مواد اولیه با مشکل مواجه می کند.

وی ادامه داد: بخش عمده این نقدینگی توسط بانک ها به صورت تسهیلات ارائه می شود و از همین رو می توان گفت بانک ها دست و بازوی تولید کننده محسوب می شوند.

رییس دستگاه قضایی استان مرکزی بیان داشت: برخی از تولیدکنندگان در سطح استان به دلیل تحریم های ظالمانه دشمنان و مشکلات اقتصادی موجود و عدم تولید و درآمدزایی مناسب نتوانسته اند که به تعهدات خود در قبال بانک ها بخوبی عمل کنند، که در خواست ما از مدیران بانک ها این است که در این شرایط اقتصادی از هر گونه کمک به تولیدکنندگان دریغ نکنند.

 بانک ها برای وصول اقساط تسهیلات یک نگاه لطیف و حمایتی نسبت به تولید، صنعت، اشتغال و کارگر داشته باشند و با فشار بر آنها نفس تولید و تولیدگر را نگیرند موسوی با بیان اینکه اینکه بانک ها برای وصول اقساط تسهیلات یک نگاه لطیف و حمایتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تملک و مطالبات بانک ها نباید توقف تولید را در پی داشته باشد

تملک و مطالبات بانک ها نباید توقف تولید را در پی داشته باشد