مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:502020-09-21فرهنگي

آغاز بازدید مدیرکل هنرهای نمایشی از تماشاخانه های خصوصی


مدیرکل هنرهای نمایشی روز گذشته با حضور در تئاتر مستقل تهران، تماشاخانه نوفل لوشاتو، پردیس تئاتر شهرزاد و تماشاخانه مهرگان ضمن بازدید، با مدیران این تئاترهای خصوصی گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی با همراهی رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی و محسن حسن زاده مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی به 4 تماشاخانه خصوصی رفت و از نزدیک در جریان فعالیت های این مجموعه ها قرار گرفت.

قادر آشنا در این بازدید 3 ساعته ضمن دیدار از ظرفیت های موجود در این 4 تماشاخانه خصوصی با مدیران آن ها گفت وگو و بر حمایت از تئاترهای خصوصی تاکید کرد.

مدیرکل هنرهای نمایشی از فعالیت تماشاخانه های خصوصی در شرایط شیوع ویروس کرونا تشکر کرد و گفت: تلاش شما برای روشن نگاه داشتن چراغ تئاتر بسیار ارزشمند است.

بنده هم به صورت مستمر پیگیر طرح های حمایتی از گروه های نمایشی و تماشاخانه های خصوصی هستم و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم.

آشنا، ظرفیت تئاترهای خصوصی را یک فرصت برای فضای فرهنگ و هنر کشور برشمرد و ادامه داد: وجود این 4 تماشاخانه در کنار مجموعه های دولتی هویت ویژه ای به این منطقه از شهر داده و اثرگذاری این موضوع در آینده بیشتر به چشم می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بازدید مدیرکل هنرهای نمایشی از تماشاخانه های خصوصی

آغاز بازدید مدیرکل هنرهای نمایشی از تماشاخانه های خصوصی