مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 08:302020-09-21سياسي

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان یک ضرورت است


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: ایثار و شهادت طلبی از ویژگی های بارز رزمندگان دفاع مقدس بود که باید به نسل جوان و آینده انقلاب منتقل شود.

- سرهنگ پاسدار حسین نکویی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از 60 عنوان برنامه در سطح شهرستان مهرستان اجرا می شود.

وی ادامه داد: امروز اگر می بینیم این انقلاب به دنیا صادر شده به خاطر ایثار و فداکاری مردم در طول هشت سال جنگ تحمیلی و حضورشان در تمام صحنه های انقلاب است و به خاطر انگیزه مردم برای خدا، امروز با گذشت 41 سال از پیروزی انقلاب با توطئه ها و فتنه های دشمنان، این انقلاب با همان ارزشها پا برجاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان با تأکید بر انتقال فرهنگ و تفکر ایثار و شهادت به نسل جدید گفت: نسل جدید این آینده سازان کشور باید بدانند که این موفقیت ها و پیشرفت هایی که در زمینه های هسته ای، علمی، اقتصادی و نظامی بوجود آمده است مرهون ایثارگری های چه کسانی بوده است.

وی در ادامه خواستار جهت گیری برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان مهرستان شد و با تأکید بر اجرای برنامه ها توسط مردم، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید، تجلیل از ایثارگران و تبیین نقش بانوان در دوران جنگ تحمیلی افزود: این برنامه باید به صورت پراکنده و در روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان یک ضرورت است

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان یک ضرورت است