مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 08:302020-09-21سياسي

مسئولان باید بسیجی وار و شبانه روز در خدمت انقلاب و مردم باشند


در دوران دفاع مقدس مردم برای دفاع از انقلاب از جان و مال خود گذشته و سنگ تمام گذاشتند و امروز مسئولان باید قدر مردم را بدانند و برای امیدآفرینی در جامعه بسیجی وار و شبانه روز در خدمت انقلاب و مردم باشند.

- ایسنا/همدان امام جمعه شهر اسدآباد گفت: در دوران دفاع مقدس مردم برای دفاع از انقلاب از جان و مال خود گذشته و سنگ تمام گذاشتند و امروز مسئولان باید قدر مردم را بدانند و برای امیدآفرینی در جامعه بسیجی وار و شبانه روز در خدمت انقلاب و مردم باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی مجد دوشنبه 31 شهریورماه در دیدار اعضای شورای دفاع مقدس و پیشکسوتان جبهه و شهادت با امام جمعه شهر اسدآباد برای تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) و شهداء در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه امروز وظیفه مسئولان خدمت صادقانه و بی منت به مردم است، اظهار کرد: روحیه ایثارگری دوران دفاع مقدس باید امروز برای رفع مشکلات در جامعه نهادینه شود.

وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس بهترین نسخه برای غلبه بر تحریم ها و توطئه دشمنان بوده و با اعتقاد به ایثار، ازخودگذشتگی و روحیه شهادت طلبی و همدلی انقلاب اسلامی بیمه شده است.

حسینی مجد با تأکید بر اینکه جایگاه و رتبه امروز انقلاب اسلامی در جهان را از برکت خون شهداء و ازخودگذشتگی جانبازان و آزادگان و مقاومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان باید بسیجی وار و شبانه روز در خدمت انقلاب و مردم باشند

مسئولان باید بسیجی وار و شبانه روز در خدمت انقلاب و مردم باشند