مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-21بين الملل

فساد نزدیکان بوتفلیقه 70 میلیارد دلار به الجزایر خسارت زده است


پرونده فسادی که مسؤولان دولت عبدالعزیز بوتفلیقه، رییس جمهور سابق الجزایر در آن دست داشتند، موجب وارد آمدن خسارتی حدودا 70 میلیارد دلاری به الجزایر شده است.

- پرونده فسادی که مسؤولان دولت عبدالعزیز بوتفلیقه، رییس جمهور سابق الجزایر در آن دست داشتند، موجب وارد آمدن خسارتی حدودا 70 میلیارد دلاری به الجزایر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الشروق چاپ الجزایر به نقل از برخی منابع قضایی این کشور که نام آنها را افشا نکرد، نوشت: دادگاه های رسیدگی به پرونده های فساد که از دسامبر 2019 آغاز شده و تا نهم سپتامبر جاری ادامه داشتند، خساراتی را که به خزانه کشور وارد شده اند، افشا کردند.

تخلف های اقتصادی که مسؤولان سابق الجزایر در آنها دست داشتند، شامل اعطای امتیازها و اعتبارات، امضای قراردادها و معافیت های مالیاتی بودند، این جرائم در حکم هایی که از سوی دادگاه جنایی واقع در سیدی امحمد در پایتخت الجزایر صادر شدند، مشخص شده اند.

دادگاه های رسیدگی به پرونده های فساد هنوز در الجزایر ادامه دارند و دستگاه قضایی این کشور در هفته های اخیر بر سرعت خود در رسیدگی به این پرونده ها از روند تحقیقات قضایی گسترده گرفته تا پرونده های باز افزوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فساد نزدیکان بوتفلیقه 70 میلیارد دلار به الجزایر خسارت زده است

فساد نزدیکان بوتفلیقه 70 میلیارد دلار به الجزایر خسارت زده است