مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-21پزشكي

پنجمین کنگره بین المللی یوسرن به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود


رییس شبکه جهانی یوسرن از برگزاری پنجمین کنگره بین المللی یوسرن از 17 تا 20 آبان ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و گفت: این کنگره به صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر نیما رضایی، موسس و رییس شبکه جهانی یوسرن و معاون بین الملل دانشکده پزشکی، گزارشی از فعالیت های علمی و بین المللی یوسرن ارائه و از برگزاری پنجمین کنگره بین المللی یوسرن به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران از 17 تا 20 آبان ماه به صورت مجازی و حضوری خبر داد.

وی در تشریح تاریخچه یوسرن گفت: شبکه یوسرن از ابتدای سال 2016 میلادی تاسیس شده و تاکنون بیش از 450 نفر از دانشمندان یک درصد برتر رشته های مختلف و 16 نفر از برندگان نوبل و ابل و بیش از 13 هزار و 400 نفر عضو دانشگاهی شامل دانشجویان و اساتید از بیش از 120 کشور دنیا عضو شبکه شده اند.

رضایی افزود: که طی 4 سال گذشته، عملکرد یوسرن فراتر از حد انتظار بوده و فعالیت هایی شامل برگزاری بیش از 500 رویداد علمی، نگارش 800 مقاله، شرکت تشکیل 90 دپارتمان بین رشته ای، عقد تفاهم نامه های بین المللی، تاسیس دفاتر داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد.

وی به معرفی همایش بین المللی و جایزه یوسرن به عنوان بزرگترین فعالیت بین المللی شبکه پرداخت که از سال 2016 تا 2019 به میزبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین کنگره بین المللی یوسرن به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود

پنجمین کنگره بین المللی یوسرن به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود