مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 09:052020-09-21اجتماعي

به دنبال رقابت نبودم و کلاس کنکور نرفتم


دانش آموز قزوینی رتبه برتر کنکور انسانی گفت: برای موفقیت در کنکور به دنبال رقابت نبودم بنابراین به جای حضور در کلاس های کنکور، بر کتاب های درسی تمرکز کردم و با برنامه ریزی بلندمدت به هدفم رسیدم.

- ایسنا/قزوین دانش آموز قزوینی رتبه برتر کنکور انسانی گفت: برای موفقیت در کنکور به دنبال رقابت نبودم بنابراین به جای حضور در کلاس های کنکور، بر کتاب های درسی تمرکز کردم و با برنامه ریزی بلندمدت به هدفم رسیدم.

نازنین زهرا افشار دانش آموز قزوینی که توانست در کنکور سراسری سال 99 رتبه 6 رشته انسانی و رتبه 179 زبان انگلیسی را به خود اختصاص دهد، در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: فارغ التحصیل دبیرستان فرزانگان استعدادهای درخشان هستم و برای اولین بار در کنکور شرکت کردم، با توجه به اینکه اهل رقابت نیستم تمام تلاشم را کردم که بتوانم نقاط ضعفم را شناسایی و بر آن ها غلبه کنم.

وی افزود: نحوه درس خواندن در رشته علوم انسانی با سایر رشته ها متفاوت است، برای مثال برای دروس محاسباتی مانند ریاضی نیاز است که به صورت مداوم تمرین حل شود و برای این کار ممکن است از منابع مختلفی استفاده کنند اما در رشته علوم انسانی اغلب درس ها به صورت خواندنی است و کتاب درسی بهترین مرجع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال رقابت نبودم و کلاس کنکور نرفتم

به دنبال رقابت نبودم و کلاس کنکور نرفتم