مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 09:102020-09-21سياسي

اجرای برنامه مجازی «معجز نشان» در هفته دفاع مقدس


رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه «معجز نشان»، گفت: خاطرات 40 تن از رزمندگان هشت سال دفاع تصویربرداری شده که این خاطرات به صورت خاطرات 10 دقیقه ای در فضای مجازی منتشر می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه معجز نشان ، گفت: خاطرات 40 تن از رزمندگان هشت سال دفاع تصویربرداری شده که این خاطرات به صورت خاطرات 10 دقیقه ای در فضای مجازی منتشر می شود.

سیدمحمدحسین بلاغی با تشریح برنامه این نهاد فرهنگی در هفته دفاع مقدس، از رونمایی کتاب باز نخچیر خبر داد و افزود: بیست و چهارمین شب خاطره دفاع مقدس توسط حوزه هنری استان با مشارکت پایگاه دوم شکاری تبریز برگزار می شود که در این ویژه برنامه ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید فکوری، از کتاب باز نخچیر خاطرات خلبان شیرازی به قلم موسی غیور رونمایی می شود.

وی در ادامه به برگزاری نشست مشترک مجازی یک تجربه اشاره کرد و گفت: این نشست به صورت هفتگی با حضور فعالان ادبیات پایداری هشت استان به صورت مجازی برگزار و نویسندگان از تجربیات عملی خود در حوزه تالیف کتب دفاع مقدس خواهند گفت.

بلاغی همچنین به آغاز کارگاه پروژه محور تاریخ شفاهی در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در این نشست ها ضمن آموزش تئوری به صورت عملی مباحث ادبیات پایداری آموزش داده شده و هر ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه مجازی «معجز نشان» در هفته دفاع مقدس

اجرای برنامه مجازی «معجز نشان» در هفته دفاع مقدس