مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-21سياسي

دانش نامه دفاع مقدس خراسان شمالی با کمک پیشکسوتان تکمیل می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: دانش نامه دفاع مقدس خراسان شمالی با کمک پیشکسوتان این حوزه تکمیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی صبح امروز در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که در سالن ایثار بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: راهی 40 ساله را تاکنون طی کرده ایم که این امر نشان از فرماندهی واحد رهبری در این مسیر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به تلاش حضور جوانان و نوجوانان برای حضور در جبهه ها گفت: دفاع مقدس انقلابی در دل انقلاب ما بود که باعث شد تا انقلاب اسلامی ما ماندگار شود و اگر نبود نتیجه خواب های دشمنان برای کشور ما طور دیگری رقم می خورد.

وی افزود: جوانان جان برکف در نسل حاضر نیز خروجی دانشگاه ولایت فقیه هستند و صدور انقلاب به جهانیان نیز با دفاع مقدس محقق شد.

تجلیل از 15 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در خراسان شمالی محمد نجاتی نیز در ابتدای این مراسم با اشاره به تجلیل از 15 هزار پیشکسوت دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: دستاوردهای دفاع مقدس به عنوان پیغام فتح برای ملت ارزشمند است و برای حفظ آن باید بکوشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی ادامه داد: خراسان شمالی بیش از 3 هزار شهید ازجمله 65 فرمانده و امیر و در مجموع 35 هزار رزمنده دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش نامه دفاع مقدس خراسان شمالی با کمک پیشکسوتان تکمیل می شود

دانش نامه دفاع مقدس خراسان شمالی با کمک پیشکسوتان تکمیل می شود