مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-21سياسي

وضعیت اقامه نماز ادارات ارزیابی می شود


رییس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: طبق تفاهم 13 بندی ادارات با ستاد اقامه نماز مدیران موظف به ایجاد بستری مناسب برای برگزاری نماز، - حجت الاسلام محمد کریمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: موضوع اقامه نماز در کلینیک امام علی(ع) مطالبه به حقی بود و با همکاری مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی این مشکل  برطرف  و در حال حاضر نماز جماعت در این محل با رعایت پروتکل های بهداشتی اقامه می شود.

رییس ستاد اقامه نماز چه مکهارمحال و بختیاری ادامه داد: مکان نمازخانه این کلینیک متاسفانه کوچک می باشد که پیگیری برای تغییر محل اقامه نماز به مکانی بزرگتر و مطلوب تر در دستور کار قرار گرفته است.

مدیران در خصوص ایجاد بستر اقامه و ترویج نماز در اداره خود ارزیابی می شوند وی خاطرنشان کرد: طبق تفاهمی که همه ادارات و دستگاه ها با ستاد اقامه نماز دارند مدیران موظف به ایجاد بستری مناسب برای برگزاری نماز، ترویج فرهنگ اقامه نماز و تشویق و ترغیب پرسنل و خانواده آ ن ها به سوی نماز هستند و مورد ارزیابی قرار می گیرند.

کریمی تصریح کرد: تفاهم نامه ستاد اقامه نماز با ادارات  شامل 13 بند است و به صورت مستمر اسامی ادارات برتر و ضعیف در زمینه اقامه نماز به دفتر نماینده ولی فقیه استان ارسال می شود که به طور مقتضی مورد تشویق و تذکر قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اقامه نماز ادارات ارزیابی می شود

وضعیت اقامه نماز ادارات ارزیابی می شود