مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-21سياسي

30 هزار رزمنده استان سمنان در هفته دفاع مقدس تجلیل می شوند


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان بابیان اینکه 30 هزار رزمنده استان طی هفته دفاع مقدس تجلیل می شوند، گفت: جمع آوری خاطرات و مستندات این افراد در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد حسن سلامی ظهر دوشنبه در آیین تجلیل از یک میلیون رزمنده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس به صورت ویدئو کنفرانس و ارتباط زنده تصویری با رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به میزبانی سالن همایش های باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان ضمن بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی، مبارزه با دشمن را جهادی مقدس درراه خدا می داند، ابراز داشت: بر طبق همین عقیده رزمندگان، جانبازان و ایثارگران از جان و مال خود گذشتند تا انقلاب اسلامی و ایران عزیز آسیب نبیند.

وی بابیان اینکه بالغ بر یک هزار فعالیت و برنامه توسط دستگاه های مختلف اجرایی، نیروهای مسلح، تشکل های صنفی و مردمی و غیره طی هفته گرامیداشت چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس در استان سمنان اجرا می شود، افزود: علاوه بر این موارد سه هزار فعالیت و برنامه نیز در چهلمین سال پیروزی دفاع مقدس برنامه ریزی شده است.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان بابیان اینکه طی هفته دفاع مقدس از 30 هزار رزمنده فداکار، توسط دستگاه های مختلف و نیروهای انتظامی و غیره تجلیل خواهد شد، اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار رزمنده استان سمنان در هفته دفاع مقدس تجلیل می شوند

30 هزار رزمنده استان سمنان در هفته دفاع مقدس تجلیل می شوند