مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 09:352020-09-21اقتصادي

اختصاص 216میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از کرونا در ایلام


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: از مجموع 216میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته کرونا به استان تاکنون بیش از 72 میلیارد تومان از طریق بانک های عامل به واحدهای آسیب دیده پرداخت شده و با توجه به سهم اعتباری استان از نظر ثبت نام و پرداختی به نسبت سهم، - دارای رتبه اول کشور هستیم.

شکرالله شیرخانی در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: بسیاری از کسب و کارها در کشور و استان با شیوع بیماری کرونا مورد آسیب جدی قرار گرفتند و در همین دولت درصدد حمایت از آنها با ارایه برخی بسته های حمایتی از جمله تسهیلات برآمده است.

وی با بیان اینکه براین اساس و طبق مصوبه دولت، کارگاه های آسیب دیده از کسب و کار تسهیلات دریافت می کنند، تصریح کرد: هر کارگاه بابت هر نیروی کار خود 12 میلیون تومان و کارگاه ها و مراکزی که دستور تعطیلی آنها به دلیل احتمال شیوع این ویروس داده شده به هر نیروی کاری آنها 16 میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود 12 درصد در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: از مجموع 216میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته کرونا به استان تاکنون بیش از 72 میلیارد تومان از طریق بانک های عامل به واحدهای آسیب دیده پرداخت شده و با توجه به سهم اعتباری استان از نظر ثبت نام و پرداختی به نسبت سهم، دارای رتبه اول کشور هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 216میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از کرونا در ایلام

اختصاص 216میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از کرونا در ایلام