مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-21سياسي

تعداد گردشگران خارجی در مشهد کمتر از 200 نفر است


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر تعداد گردشگران خارجی به اندازه ای نیست که بتواند ایجاد نگرانی کند، - ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر تعداد گردشگران خارجی به اندازه ای نیست که بتواند ایجاد نگرانی کند، به طوری که در مشهد ممکن است حتی تعداد این گردشگران به 200 نفر هم نرسد.

  یوسف بیدخوری در گفت وگو با ایسنا در خصوص شرایط حضور گردشگران خارجی در مشهد در شرایط کرونایی با توجه به هشدار رییس جمهور درباره ورود این گردشگران به شهرهای زیارتی کشور، اظهار کرد: تعداد گردشگران خارجی که وارد کشور شده اند، زیاد نبوده و این افراد با همان معدود پروازهایی که در خارج از کشور انجام می شود به کشور سفر کرده اند.

مسأله ای که در صحبت های آقای روحانی مطرح شده است، ورود بی حساب و کتاب گردشگران به کشور است، به طوری که شرایطی محیا شود تا ورود آن ها با برنامه ریزی خاص و از قبل تعیین شده و انجام آزمایشات PCR صورت گیرد.

به این ترتیب در حال حاضر تعداد گردشگران خارجی به اندازه ای نیست که بتواند ایجاد نگرانی کند و در مشهد ممکن است حتی تعداد این گردشگران به 200 نفر هم نرسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد گردشگران خارجی در مشهد کمتر از 200 نفر است

تعداد گردشگران خارجی در مشهد کمتر از 200 نفر است