مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 09:502020-09-21بين الملل

شرط اخوان المسلمین برای به رسمیت شناختن سیسی


معاون رهبر گروه اخوان المسلمین مصر گفت که به رسمیت شناختن سیسی در ازای آزادی زندانیان اخوان و منوط به تصمیم رهبران دربند این گروه است.

- معاون رهبر گروه اخوان المسلمین مصر گفت که به رسمیت شناختن سیسی در ازای آزادی زندانیان اخوان و منوط به تصمیم رهبران دربند این گروه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم منیر، معاون رهبر اخوان المسلمین در گفت وگو با شبکه الجزیره اظهار کرد، یکی از افراد نزدیک به نظام مصر در بین سال های 2015 و 2016 با این گروه تماس گرفته و خواستار به رسمیت شناختن عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری این کشور از سوی اخوان المسلمین شد.

وی افزود: ما پیش از بررسی درخواستش شروطی را برای وی مطرح کردیم؛ از جمله خواستار آزادی زندانیان شدیم اما تمامی شروط رد شد.

منیر در پاسخ به سؤالی درباره به رسمیت شناختن سیسی در زمان فعلی در مقابل آزادی زندانیان اخوان، گفت: صادق خواهم بود؛ این تصمیم رهبران دربند اخوان المسلمین است اما ما در بیرون از زندان، اتخاذکننده این تصمیم نیستیم.

وی ادامه داد: وقتی آنها تصمیم خود را بگیرند، ما تسلیم آنها خواهیم شد اما مشخص شده است که تمامی این تاکتیک ها فقط تلاشی از سوی نظام برای کشاندن ما به سنگر خودش است.

به دنبال بازداشت محمود عزت، از رهبران اصلی گروه اخوان المسلمین و قائم مقام این گروه، طلعت فهمی، سخنگوی اخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط اخوان المسلمین برای به رسمیت شناختن سیسی

شرط اخوان المسلمین برای به رسمیت شناختن سیسی