مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 10:052020-09-21سياسي

جنگ امروز در حوزه اقتصادی است/ معیشت مردم هدف دشمن


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه امروز در نبرد اقتصادی نابرابر قرار داریم، گفت: دشمن با تحریم های ظالمانه معیشت و زندگی مردم را هدف گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور ظهر دوشنبه در آیین تجلیل از یک میلیون رزمنده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس به صورت ویدئو کنفرانس و ارتباط زنده تصویری با رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به میزبانی سالن همایش های باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان بابیان اینکه امنیت و آرامش امروز حاکم در جامعه را مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان هستیم، ابراز داشت: امروز اگرچه درنبرد تن به تن با دشمن قرار نداریم اما آن ها با تحریم های ظالمانه خود اقتصاد و معیشت ما را هدف گرفتند.

وی بابیان اینکه جبهه دفاع از توطئه ها و تجاوز دشمن عرصه اقتصادی است، افزود: دشمن در شرایطی امروز دم از شعار آزادی معیشت و رفاه مردم می زند که مستقیم اقتصاد ما را نشانه رفته است تا از این طریق بتواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه شهدا از جان و مال خود گذشتند تا کشور به دست بیگانگان گرفتار نشود، ابراز داشت: امروز نیز می طلبد تا در جبهه اقتصادی با دشمن با عنصر صبر، ایستادگی و مقاومت آن ها را بر سر جای خود بنشانیم و پیروز این میدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ امروز در حوزه اقتصادی است/ معیشت مردم هدف دشمن

جنگ امروز در حوزه اقتصادی است/ معیشت مردم هدف دشمن