مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 10:302020-09-21سياسي

ایستادگی در برابر جنگ اقتصادی تداوم ایثارگری های دوران دفاع مقدس است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، ایستادگی در برابر جنگ اقتصادی تمام عیار نظام سلطه را ادامه و تداوم دفاع مقدس ملت ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله ارزیابی کرد.

- ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، ایستادگی در برابر جنگ اقتصادی تمام عیار نظام سلطه را ادامه و تداوم دفاع مقدس ملت ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله ارزیابی کرد.

حبیب الله خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان روز دوشنبه 31 شهریور در آیین تجلیل از یک میلیون رزمنده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس به صورت ویدئو کنفرانس و ارتباط زنده تصویری با مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در سالن همایش های باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان اظهار کرد:عرصه اقتصادی و مباحث معیشتی، امروز جبهه دفاع همه جانبه در برابر توطئه ها و تجاوز دشمنان نظام جمهوری اسلامی و کشور است.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما امروز با مشکلاتی در عرصه های مختلف و خاصه در عرصه اقتصادی دست و پنجه نرم می کنیم و مردمان خوب این سرزمین با استعانت از خداوند و در پیش گرفتن صبر و بردباری، متنانت به خرح می دهند، ادامه ی از خودگذشتگی و ایثارگری و ارزش هایی است که در 8 سال دوران دفاع مقدس مشهود و نمایان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی در برابر جنگ اقتصادی تداوم ایثارگری های دوران دفاع مقدس است

ایستادگی در برابر جنگ اقتصادی تداوم ایثارگری های دوران دفاع مقدس است