مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 10:452020-09-21سياسي

ایران ملتی صلح طلب است، دیپلماسی گردشگری این را ثابت می کند


یزد به عنوان شهری جهانی که مظهر زندگی مسالمت امیز ادیان به شمار می رود، از نمادها و الگوهای تحقق صلح جهانی است لذا ضرورت دارد با بهره گیری بیشتر مسئولان کشورمان از دیپلماسی گردشگری، - ایسنا/یزد یزد به عنوان شهری جهانی که مظهر زندگی مسالمت امیز ادیان به شمار می رود، از نمادها و الگوهای تحقق صلح جهانی است لذا ضرورت دارد با بهره گیری بیشتر مسئولان کشورمان از دیپلماسی گردشگری، برای مبارزه با ایران هراسی و معرفی ملت صلح طلب کشورمان گام های اساسی تری برداشته شود.

صلح جهانی مسئله مهمی برای تمام دنیاست و از مهمترین دغدغه های کشورها به شمار می رود، هر چند مسائل سیاسی نقش عمده ای بر صلح در دنیا دارد اما امروزه کشورهای صلح طلب قدم های زیادی برای تحقق آرمان های انسان دوستانه در راستای تحقق صلح جهانی برداشته اند.

جمهوری اسلامی ایران نیز از همان سال های ابتدایی انقلاب مقوله برقراری صلح را از آرمان های خود ترسیم کرده و حتی در جریان جنگ تحمیلی علیه کشورمان که هشت سال دفاع مقدس به جای جنگ را به همراه داشت، طلح طلبی ایرانیان به نمایش گذاشته شد.

امروزه علاوه بر تمام ابزارها و روش های موثر بر مسئله صلح، گردشگری بهترین و موثرترین نقش را در حوزه نمود آرمان ها و رفتارهای صلح طلبانه کشورها ایفا کرده و این مسئله را به خوبی گردشگرانی که به ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران ملتی صلح طلب است، دیپلماسی گردشگری این را ثابت می کند

ایران ملتی صلح طلب است، دیپلماسی گردشگری این را ثابت می کند