مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-21سياسي

آرامش و اقتدار کشور مرهون جانفشانی های شهدا و رزمندگان است


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: امنیت، آرامش، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون جانفشانی های شهدا، رزمندگان و ایثارگران است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر عتباتی ظهر امروز در مراسم تجلیل از ایثارگران شاغل در دستگاه قضایی استان اردبیل اظهار کرد: امنیت، آرامش، عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون جانفشانی های شهدا، رزمندگان و ایثارگران است.

وی افزود: این عزیزان نشان دادند که راه پیروزی، استقامت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم است و در این راه از مکتب عاشورا و حضرت امام حسین(ع) الگو گرفته اند و این چنین شد که هشت سال در برابر دشمن تا دندان مسلح  که پشتیبانی جهان خواران شرق و غرب را داشتند، پیروز و سربلند شدند.

رییس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: باید فرهنگ ایثار و گذشت را در جامعه تقویت و نهادینه کنیم و همیشه خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران را ارج نهیم چرا که تکریم آنان احترام به فرهنگ مقاومت، ایثار و گذشت است.

تلاش علمی جوانان مایه مباهات هر ایرانی است عتباتی با یادآوری موفقیت های کشور تصریح کرد: امروز هم شاهد هستیم که جوانان ما همانند ایام جنگ تحمیلی در تمامی حوزه ها به ویژه در حوزه های علمی، مجاهدانه و شبانه روزی برای ارتقاء و پیشرفت کشور تلاش می کنند و این مایه مباهات هر فرد ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامش و اقتدار کشور مرهون جانفشانی های شهدا و رزمندگان است

آرامش و اقتدار کشور مرهون جانفشانی های شهدا و رزمندگان است