مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-21سياسي

مجلس به نحوه جذب، تربیت و به کارگیری معلمین اهتمام جدی داشته باشد


جمعی از جوانان انقلابی در نامه ای خطاب به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای خواستار اهتمام و توجه جدی مجلس شورای اسلامی به برنامه اجرایی کلان آموزش و پرورش برای دستیابی به اهداف عالی انقلاب اسلامی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعی از جوانان انقلابی در نامه ای خطاب به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با مسئولین وزارت آموزش و پرورش که به مسائل راهبردی مهمی اشاره کردند، خواستار اهتمام و توجه جدی مجلس شورای اسلامی به برنامه اجرایی کلان آموزش و پرورش برای دستیابی به اهداف عالی انقلاب اسلامی شدند.

متن این به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مقام معظم رهبری مدظله العالی دردیدار اخیرخود با مسئولین وزارت آموزش وپرورش به مسائل راهبردی مهمی اشاره نمودند که اهتمام و توجه جدی به آنها در برنامه اجرایی کلان آموزش و پرورش برای تربیت نسل آینده انقلاب و دستیابی به اهداف عالی انقلاب اسلامی مردم ایران بسیارضروری و مهم است.

1.

جذب معلم: معلم در شکل گیری شخصیت و تربیت دانش آموزان اثرگذارترین فرد است، بعضاً نقش معلم در تربیت نسل های آینده یک کشور از پدران و مادران نیز پررنگ تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس به نحوه جذب، تربیت و به کارگیری معلمین اهتمام جدی داشته باشد

مجلس به نحوه جذب، تربیت و به کارگیری معلمین اهتمام جدی داشته باشد