مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:352020-09-21حوادث

کشف 12 فقره سرقت و دستگیری 6 سارق در ملایر


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری شش سارق و کشف 12 فقره سرقت در ملایر خبر داد ‏و گفت: در راستای شناسایی و دستگیری سارقان با انجام کار اطلاعاتی دقیق و هماهنگی لازم با ‏دستگاه قضایی طی اجرای سه طرح ضربتی توسط مأموران کلانتری 11 شهداء این توفیقات ‏حاصل شد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری شش سارق و کشف 12 فقره سرقت در ملایر خبر داد ‏و گفت: در راستای شناسایی و دستگیری سارقان با انجام کار اطلاعاتی دقیق و هماهنگی لازم با ‏دستگاه قضایی طی اجرای سه طرح ضربتی توسط مأموران کلانتری 11 شهداء این توفیقات ‏حاصل شد.

‏ سرهنگ محمدباقر سلگی در گفت وگو با ایسنا، افزود: در همین ارتباط مأموران کلانتری با شناسایی مخفیگاه سارقان سیم برق و حضور در این محل، دو نفر سارق سیم برق را در حین سرقت سیم برق و سرقت یک دستگاه خودروی سواری پراید شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه این افراد دستگیر شده و از نامبردگان آلات و ادوات سرقت سیم برق را شامل قیچی، دستکش و آچار به همراه 30 متر سیم هوایی مسروقه کشف شد، اظهار کرد: همچنین مأموران این یگان در اجرای مرحله دیگری از این مأموریت یک نفر سارق ساختمان های نیمه کاره را در حین سرقت و فرار از محل سرقت شناسایی و بلافاصله وی را دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 12 فقره سرقت و دستگیری 6 سارق در ملایر

کشف 12 فقره سرقت و دستگیری 6 سارق در ملایر