مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:552020-09-21بين الملل

روسیه: تهدید تروریستی در «ادلب» هنوز از بین نرفته است


معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که تهدیدهای تروریستی در منطقه کاهش تنش در ادلب هنوز از بین نرفته است و ترکیه در اجرای تعهدات خود در ادلب تعلل دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میخاییل بوگدانوف معاون وزیر امور خارجه روسیه و نماینده ویژه رییس جمهور این کشور در امور غرب آسیا و کشورهای آفریقایی تاکید کرد که تهدیدهای تروریستی در منطقه کاهش تنش در استان ادلب سوریه هنوز وجود دارد و اوضاع آنجا نگران کننده است.

بوگدانوف امروز در گفت وگو با خبرگزاری اینترفاکس روسیه گفت که رژیم ترکیه باید به توافق های مربوط به از بین بردن تروریسم در ادلب عمل کند، زیرا هنوز صحبت در مورد از بین رفتن کامل تهدیدهای تروریستی در آنجا زود است.

ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه هم روز پنجشنبه تاکید کرد که رژیم ترکیه در اجرای تعهدات خود تحت توافقنامه آتش بس در استان ادلب تعلل می کند.

استان ادلب در شمال غرب سوریه پس از مدت ها شاهد به پرواز در آمدن جنگنده های سوریه و بمباران مواضع تروریست ها بوده است.

جنگنده های روسیه هفته پیش بارها مواضع عناصر جبهه النصره را بمباران کرده بودند و این هفته نیز جنگنده های سوریه مواضع عناصر گروهک حراس الدین وابسته به هیئه تحریر الشام (جبهه النصره سابق) در اطراف شهر مأرب را بمباران کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: تهدید تروریستی در «ادلب» هنوز از بین نرفته است

روسیه: تهدید تروریستی در «ادلب» هنوز از بین نرفته است