مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 15:002020-09-21بين الملل

رهبر انصارالله یمن: عربستان گاو شیرده و امارات بز شیرده آمریکاست


رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت انقلاب 21 سپتامبر (2014) به بررسی شرایط یمن پیش از آن تاریخ پرداخت و در بخش دیگری از سخنان خود به سازش برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن امروز (دوشنبه) در سخنانی به مناسبت ششمین سالروز انقلاب 21 سپتامبر 2014 که منجر به فتح صنعاء به دست جنبش انصارالله و کمیته‌های مرکزی یمن شد، به انتقاد از رفتار مداخله‌جویانه آمریکا در امور یمن پرداخت.

به نوشته وبگاه شبکه المسیره، سید عبدالملک الحوثی در ابتدای سخنان خود این سالروز و پیروزی‌های میدانی اخیر و دستاوردها در تمامی سطوح را به مردم یمن تبریک گفت و انقلاب 21 سپتامبر را آغازی برای خروج یمن از گذشته تاریک خویش و گامی در جهت ساخت آینده‌ای بر اساس ارزش‌ها و اصول مردم یمن دانست.

او بزرگترین هدف انقلاب را آزادی و استقلال اعلام کرد و گفت که بدون این‌ها مردم یمن تحت استعمار و عقب‌ماندگی زندگی می‌کردند.

الحوثی در ادامه به دخالت‌های آمریکا در یمن پرداخت و گفت که آمریکایی‌ها تا قبل از سال 2014 به علت موقعیت استراتژیک و ثروت‌های خدادادی یمن با دید خصمانه و استعمارگرایانه به این کشور نگاه می‌کردند و دریافته بودند که اگر مردم یمن آزاد باشند، می‌توانند نقش مث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انصارالله یمن: عربستان گاو شیرده و امارات بز شیرده آمریکاست

رهبر انصارالله یمن: عربستان گاو شیرده و امارات بز شیرده آمریکاست