مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 15:552020-09-21سياسي

تندیس شهید سپهبد سلیمانی به بلوار اصلی پردیس رسید


4 تندیس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در پنج کیلومتر از بلوار اصلی شهر جانمایی و تغییر نام داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، مرتضی همتی شهردار پردیس در حاشیه برگزاری مراسم پرده برداری از تندیس شهید سپهبد حاج یکی از آنها است که تمام قدنمایی از ولایت پذیری، وطن خواهی و ایثار بودند و برخلاف بسیاری که ادعا می کنند جان و کیان خانواده خود را برای حفظ از تمامیت ارضی و ممکلت در طبق اخلاص گذاشت و به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود رسیدند.

شهردار پردیس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، بیان کرد: حماسه 8 سال دلاوری مردانگی را که در جنگ شاهد بودیم،  این جنگ یکی از نعمات کشور بود زیرا از بین جوانان بی تجربه و خام این جنگ مدیرانی ساخته شد که  مملکت را اداره می کنند.

همتی افزود: این رزمندگان سابق و مدیران کنونی کشور در مقابل بسیاری از دشمنان داخلی و خارجی می ایستند که  برای ما باعث افتخار است و این اقدام شورا و شهرداری پردیس ادای دین نیست بلکه قدم کوچکی است که با شروع هفته دفاع مقدس انجام شد.

وی ادامه داد: نامگذاری یکی از وظایف ذاتی شهرداری ها است که باید مراحل قانونی آن هم طی شود و تا جایی که شهرداری پردیس توانسته در مکان هایی که قابلیت و پتانسیل نامگذاری نام شهدای والامقام را داشته باشد این تغییر نام انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندیس شهید سپهبد سلیمانی به بلوار اصلی پردیس رسید

تندیس شهید سپهبد سلیمانی به بلوار اصلی پردیس رسید