مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 19:102020-09-21فرهنگي

اولین بخش جشنواره فیلم مقاومت افتتاح شد


شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با تقدیر از خانواده پنج هنرمند فقید و رونمایی از بانک اطلاعاتی هنرمندان سینمای انقلاب و دفاع مقدس آغاز به کار کرد.

- شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با تقدیر از خانواده پنج هنرمند فقید و رونمایی از بانک اطلاعاتی هنرمندان سینمای انقلاب و دفاع مقدس آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم افتاحیه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت شامگاه 31 شهریور ماه با حضور مسئولان سینمایی، نظامی و نیز مدیرانی از وزارت بهداشت در سالن همایش باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

این مراسم که به طور زنده هم پخش می شد با 45 دقیقه تاخیر همراه بود و بیش از دو ساعت به طول انجامید.

در بخشی از این مراسم مهدی عظیمی میرآبادی - دبیر جشنواره - در سخنانی بیان کرد: ذیل اهداف انجمن انقلاب و دفاع مقدس یعنی تقویت و تثبیت سینمای انقلاب و حمایت و پشتیبانی از هنرمندان انقلاب و دفاع مقدس، دوره شانزدهم جشنواره جدی تر طراحی شد.

او با اشاره به عکس های شهدا که یک در میان روی صندلی های سالن باغ موزه دفاع مقدس گذاشته شده بود، افزود: شهدا فاصله های بین ما را پر کرده اند و ما باید قدر شهدا را بدانیم و رابطه ها را برای حفظ انقلاب اسلامی صمیمی تر و کاربردی تر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین بخش جشنواره فیلم مقاومت افتتاح شد

اولین بخش جشنواره فیلم مقاومت افتتاح شد