مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 20:452020-09-21اقتصادي

بالازدن آستین همت شالی کاران برای کشت دوم


مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به افزایش 10 درصدی کشت دوم در شالیزارهای استان گیلان گفت: امسال شرایط آب و هوایی در گیلان بسیار خوب بوده و شالیزاران پس از برداشت محصولات خود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم اکبر زاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کشت دوم زمین های شالیزاری منجر به افزایش تولید محصولات کشاورزی می شود، اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته شالیزاران، کشت دوم محصول خود را آغاز کرده و این کار در 135 هزار هکتار از اراضی گیلان آغازشده است.

وی با اشاره به افزایش 10 درصدی کشت دوم در شالیزارهای استان گیلان گفت: امسال شرایط آب و هوایی در گیلان بسیار خوب بوده و شالیزاران پس از برداشت محصولات خود آستین همت را بالا زده و پرورش راتون را آغاز کردند.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با اذعان به اینکه راتون یکی از محصولات پر محصول در این استان است، افزود: طبق پیش بینی ها امسال 400 هزار تن محصول به ارزش بیش از سه هزار میلیارد تومان حاصل از کشت راتون تولید می شود.

اکبرزاده حبوبات را یکی دیگر از محصولات کشت شده در شالیزارهای استان دانست و بیان کرد: شالی کاران گیلانی هرسال پس از برداشت برنج در شالیزار های خود راتون پرورش می دهند و در بخشی از شالیزار ها هم شبدر، حبوبات، گندم، کلزا و سبزیجات غد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالازدن آستین همت شالی کاران برای کشت دوم

بالازدن آستین همت شالی کاران برای کشت دوم