مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 06:102020-09-22دانش

کانیبالیسم، از شایعه تا واقعیت


دانشیار گروه علوم درمانگاهی دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه عامل عفونی علت کانیبالیسم(دیگر خواری) نیست، گفت: این اختلال از قبل وجود داشته و عارضه ای نیست که به انسان منتقل شود، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری دانشیار گروه علوم درمانگاهی دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه عامل عفونی علت کانیبالیسم(دیگر خواری) نیست، گفت: این اختلال از قبل وجود داشته و عارضه ای نیست که به انسان منتقل شود، بنابراین مردم با خیال راحت از مرغ استفاده کنند.

چندی پیش کلیپ هایی از دیگرخواری مرغ ها در فضای مجازی منتشر شد که همین مسئله ابهاماتی را برای خرید مرغ در ذهن مردم ایجاد کرد، به همین دلیل بررسی علمی این موضوع را از زبان یک کارشناس جویا شدیم.

شهاب بهادران در گفت وگو با ایسنا با انتقاد از شایعاتی در حوزه صنعت طیور، اظهار کرد: شاهدیم که مسائلی غیر علمی و غیر منطقی در حوزه صنعت طیور مطرح می شود که این شایعات در فضای مجازی صحیح نیست و متاسفانه افرادی که اطلاع علمی ندارند به اظهار نظر می پردازند.

وی افزود: به عنوان مثال می توان به موضوع چندین ساله هورمون در صنعت طیور اشاره کرد که باید گفت این مسئله صحت ندارد و پروار شدن مرغ ها به خاطر تغذیه و ژنتیک قوی است، درباره کانیبالیسم(دیگرخواری) نیز باید گفت که این اختلال از قبل وجود داشته و عارضه ای نیست که در اثر عفونت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانیبالیسم، از شایعه تا واقعیت

کانیبالیسم، از شایعه تا واقعیت