مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 07:452020-09-22پزشكي

استفاده از آبخوری ها و تجمع والدین دو چالش بازگشایی مدارس در بابل


مسئول بهداشت محیط معاونت بهداشتی بابل از آبخوری ها و تجمع والدین به عنوان دو چالش بازگشایی مدارس در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/مازندران مسئول بهداشت محیط معاونت بهداشتی بابل از آبخوری ها و تجمع والدین به عنوان دو چالش بازگشایی مدارس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل،علی میرزایی گفت: یکی از برنامه ها و فعالیت های مهم کشوری برنامه نظارت و کنترل بهداشت محیط مدارس بوده و هرساله بازرسین بهداشت محیط در سراسر کشور کار نظارت را انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه برنامه های بهداشتی بازگشایی مدرس امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا خاص تر بوده است، یادآورشد: اولویت کاری در بحث نظارت ها و بهداشت رعایت پروتکل بهداشتی در زمینه شیوع بیماری کرونا بوده که چک فهرست های بازرسی به تمام مدارس بابل ارسال گردیده و 550 مدارس در شهرستان بابل با حضور اندک دانش آموزان و فعالیت معلمان مشغول تحصیل هستند.

مسئول بهداشت محیط معاونت بهداشتی بابل بابیان اینکه تاکنون در مدرسه هایی که مورد بازرسی قرار گرفتند دانش آموزان و کادر مدرسه از بدو ورود به مدرسه ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و شستن دست ها را رعایت می کنند، بیان کرد: فاصله گذاری دانش آموز حداقل 1 و نیم متر باید رعایت شود و مدارس باید ملزومات و امکانات شستن دست ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از آبخوری ها و تجمع والدین دو چالش بازگشایی مدارس در بابل

استفاده از آبخوری ها و تجمع والدین دو چالش بازگشایی مدارس در بابل