مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 08:002020-09-22اقتصادي

پرونده عایق های رطوبتی تقلبی روی میز تعزیرات فارس


رییس اداره نظارت برکالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به کشف مقادیری عایق رطوبتی تقلبی در 2 شهرستان فارس، اعلام کرد که پرونده این تخلف به تعزیرات حکومتی فارس ارجاع شده است.

- فرشاد فرهادی سه شنبه 1 مهر در جمع خبرنگاران گفت: با هدف افزایش نظارت بر بازار عایق های رطوبتی، سازمان صمت و اداره کل استاندارد و تعزیرات حکومتی و انجمن صنفی کارفرمایی عایق های رطوبتی تفاهمنامه ای را امضاء و مبادله کردند.

وی ادامه داد: براساس این تفاهمنامه، تاکنون 4 مرحله گشت مشترک با حضور نمایندگان دستگاه های امضاء کننده تفاهمنامه در شهرستان های شیراز و مرودشت برگزار و منجر به بازرسی از 30 واحد صنفی مرتبط شده است.

فرهادی خاطرنشان کرد: طی این بازدیدها، برای 6 واحد صنفی به دلیل فروش عایق های رطوبتی فاقد استاندارد پرونده تقلب به ارزش بیش از یک میلیارد و 900 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی فارس ارجاع شده است.

رییس اداره نظارت بر کالا و خدمات سازمان صمت فارس، با اشاره به استمرار نظارت ها و گسترش آن در دیگر شهرستان های استان، گفت: نمونه برداری از 13 عایق رطوبتی موجود در مراکز عرضه این کالا نیز انجام و نمونه ها برای تایید کیفیت و اصالت کالا به آزمایشگاه ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده عایق های رطوبتی تقلبی روی میز تعزیرات فارس

پرونده عایق های رطوبتی تقلبی روی میز تعزیرات فارس