مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 08:402020-09-22سياسي

تربیت حافظان انقلاب از نعمات جنگ بود


نماینده ولی فقیه در استان همدان اعلام کرد: یکی از نعمات جنگ، تربیت افرادی برای آینده انقلاب بود تا حافظ این انقلاب باشند.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان اعلام کرد: یکی از نعمات جنگ، تربیت افرادی برای آینده انقلاب بود تا حافظ این انقلاب باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی صبح سه شنبه یکم مهرماه در دیدار با فرماندهان و یگان های نظامی و انتظامی استان همدان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: در رابطه با دفاع مقدس، شهداء، جنگ و عظمت هایی که خلق شده، صحبت های زیادی شده است.

هنگامی که در سال 59 این تهاجم اتفاق افتاد، کشور سازماندهی اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نداشت و ساختارها هنوز شکل نگرفته بود.

ما در آن دوران هنوز ضعیف بودیم، سپاه جوان بود و یک فرماده 27 ساله داشت و فرماندهان رژیم سابق نیز از ارتش خارج شده بودند و آنجا نیز سامان نداشت.

وی با بیان اینکه عملیات های محدودی که در سال 59 انجام دادیم غالباً موفقیت آمیز نبوده و نهایت کاری که توانستیم انجام دهیم متوقف کردن دشمن بود، تأکید کرد: کشوری که در حال گذار از یک انقلاب است، آسیب های اقتصادی و فرهنگی فراوانی دیده، کشور ما نیز از لحاظ اقتصادی، فرهنگی و ساختارهای سیاسی آسیب پذیر بود و تحلیل دشمن نیز این بود که ایران با این شرایط نمی تواند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت حافظان انقلاب از نعمات جنگ بود

تربیت حافظان انقلاب از نعمات جنگ بود