مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 09:402020-09-22اجتماعي

صدور دستور تخلیه ی روستای کرکسر هوراند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی در پی انتشار اخباری مبنی بر رانش زمین نیمی از روستای کرکسر هوراند گفت: به فرماندار شهرستان دستور داده ایم تا روستای کرکسر در اسرع وقت تخلیه شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی در پی انتشار اخباری مبنی بر رانش زمین نیمی از روستای کرکسر هوراند گفت: به فرماندار شهرستان دستور داده ایم تا روستای کرکسر در اسرع وقت تخلیه شود.

محمد باقر هنربر در گفت وگو با ایسنا در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: ضرورت جابجایی ساکنان روستای کرکسر واقع در شهرستان هوراند بر اثر رانش زمین، هشت سال قبل مصوب شده است و این روستا در لیست جابجایی قرار دارد، اما به دلیل برخی مشکلات این جابجایی تا به حال اتفاق نیفتاده است.

وی، عدم رغبت روستاییان برای جابجایی را از علل تخلیه نشدن روستای کرکسر عنوان کرد و گفت: برخی مسایل فرهنگی باعث شده بود تا روستاییان رغبتی برای رفتن به محلی دیگر را نداشته باشند.

وی اضافه کرد: عدم تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه از دیگر مشکلاتی بوده که باعث شده است جابجایی در این روستا تابحال اتفاق نیفتد.

سال گذشته جلسه ای در این خصوص با فرماندار شهرستان و اداره کل بنیاد مسکن استان برگزار کردیم که مقرر شد 20 فقره وام بهسازی برای ساخت واحدهای مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور دستور تخلیه ی روستای کرکسر هوراند

صدور دستور تخلیه ی روستای کرکسر هوراند