مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-22سياسي

هیئت رییسه شورا نباید اجازه توهین اعضا به یکدیگر را بدهد


رییس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از قرائت بیانیه ای علیه کمیسیون اجتماعی شورای شهر گفت: هیات رییسه نباید اجازه می داد که یک بخش شورا به یک.

- بخش دیگر توهین کند به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن خلیل آبادی در جلسه امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود با انتقاد از گزارش شورایاری منطقه 8 و قرائت بیانیه علیه معاونت اجتماعی شهرداری تهران و کمیسیون فرهنگی شورای شهر گفت: امروز در صحن شورا اتفاقی افتاد که زیبنده نبود چراکه رابط شورایاری به جای گزارش وضعیت منطقه اش به قرائت بیانیه آن هم علیه معاونت اجتماعی شهرداری و کمیسیون اجتماعی شورای شهر اقدام کرد.

وی با بیان اینکه قرائت بیانیه علیه بخشی از شورای شهر در حالی بود که عده زیادی از اعضای شورا سابقه شورایاری در محلات خود را دارند، اظهار کرد: شورای شهر که با شورایاری مخالف نیست، دیوان عدالت اداری فعالیت این نهاد را مغایر قانون دانسته است و ما هم نگران هستیم که مبادا فردا مسئولان قضایی بگویند چرا بودجه شهرداری را خرج جایی کردید که غیر قانونی بوده است؟ خلیل آبادی عنوان کرد: بنده پیشنهاد دادم که اعضای شورای شهر در نامه استفساریه به دیوان عدالت، تسری یافتن این مصوبه به شورایاری فعلی را جویا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت رییسه شورا نباید اجازه توهین اعضا به یکدیگر را بدهد

هیئت رییسه شورا نباید اجازه توهین اعضا به یکدیگر را بدهد