مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-22سياسي

خودتان را دریابید


فرازی از وصیت نامه شهید «حسین روزرخ»: خودتان را دریابید و درباره موقعیت و وضعیت خود فکر کنید که به فرموده مولایمان علی(ع) یک ساعت فکر کردن از 70 سال عبادت بهتر است.

- ایسنا/همدان فرازی از وصیت نامه شهید حسین روزرخ : خودتان را دریابید و درباره موقعیت و وضعیت خود فکر کنید که به فرموده مولایمان علی(ع) یک ساعت فکر کردن از 70 سال عبادت بهتر است.

به مناسبت گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس ایسنای همدان درنظر دارد زندگینامه و وصیت نامه شهدای گردان مخابرات را انتشار دهد.

شهید حسین روزرخ 31 شهریورماه سال 1347 در شهرستان تویسرکان و در خانواده ای مذهبی و ساده زیست به دنیا آمد.

پدرش محمد نام داشت.

سال 1354 وارد دبستان شد و تحصیلات خود را آغاز کرد و تا سال سوم مقطع متوسطه ادامه تحصیل داد و پس از آن روانه جبهه های نبرد حق علیه باطل شد.

در سال های انقلاب کودکی بیش نبود اما دوشادوش دیگر جوانان و نوجوانان انقلابی شهرستان تویسرکان در راه پیروزی قیام بزرگ ملت ایران گام برداشت.

پس از پیروزی انقلاب به نهاد نوپای بسیج مستضعفین پیوست و همزمان با تحصیل، مشغول خدمت به خانواده محرومان و مستضعفان جامعه شد.

در سال های دفاع مقدس به صورت داوطلبانه روانه جبهه های نبرد حق علیه باطل شد تا از مرزهای ایران در برابر تهاجم وحشیانه رژیم بعث عراق دفاع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودتان را دریابید

خودتان را دریابید