مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 11:552020-09-22بين الملل

جدال بر سر اختیارات میان نخست وزیر و وزیر کشور تونس


یک روزنامه تونسی امروز سه شنبه اعلام کرد که نخست وزیر تونس از رفتارهای وزیر کشور که در جبهه رییس جمهوری این کشور است، ناخرسند است.

- یک روزنامه تونسی امروز سه شنبه اعلام کرد که نخست وزیر تونس از رفتارهای وزیر کشور که در جبهه رییس جمهوری این کشور است، ناخرسند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه تونسی الشارع المغاربی امروز از منابع موثق نقل کرد که دیدارهای پی در پی که توسط توفیق شرف الدین، وزیر کشور با دیگر وزراء برگزار می شود، باعث خشم هشام المشیشی، نخست وزیر تونس شده است و المشیشی از وزیر کشور خواسته است تا برای انجام چنین دیدارهایی با وی هماهنگی قبلی به عمل آورد.

این روزنامه اعلام کرد که وزیر کشور به دستورات المشیشی توجهی نکرده و به دیدارهای خود ادامه داده است و به مقر دولت نیز مراجعه ای برای این دیدارها نداشته است.

منابع احتمال دادند که رییس جمهوری تونس، وزیر کشور را سوق داده باشد تا المشیشی را تحریک کند چراکه المشیشی از جبهه ریاست جمهوری خارج شده است.

پیشتر در گزارش های رسانه ای تونسی اعلام شد که توفیق شرف الدین از حامیان قیس سعید، رییس جمهوری تونس بوده و بر مدیریت کمپین انتخاباتی وی در استان ساحلی سوسه نظارت داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال بر سر اختیارات میان نخست وزیر و وزیر کشور تونس

جدال بر سر اختیارات میان نخست وزیر و وزیر کشور تونس