مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 13:052020-09-22بين الملل

آمریکایی ها پای بانک آلمانی را هم به رسوایی 2 هزار میلیارد دلاری کشیدند


مقامات آمریکایی مدعی هستند که بخش قابل توجهی از 2 هزار میلیارد دلار نقل و انتقال پول مشکوک در بانک های بزرگ بین المللی با همکاری دویچه بانک آلمان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، مقامات آمریکایی می گویند دویچه بانک آلمان در 1.

3 هزار میلیارد دلار از 2 هزار میلیارد دلار نقل و انتقال پول مشکوک به پولشویی و پول کثیف دست داشته است.

این حجم پول ها بین سال های 1992 تا 2017 در بانک های بزرگ جهان از جمله بانک های جی پی مورگان و ملون نیویورک در آمریکا و بانک HSBC و استاندارد چارتد انگلیس جابجا شده اند.

اسنادی که اخیرا توسط خبرگزاری بازفید منتشر شده با کنسرسیوم بین المللی خبرنگاران تحقیق گر به اشتراک گذاشته شده، حاکی از آن است که 5 بانک بزرگ بین المللی هزاران میلیارد دلار برای قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر، و باندهای گانگستری و خلافکاری پول جابجا کرده اند.

اسناد منتشر شده مرکز فینسن یا به عبارتی شبکه مقابله با جرایم اقتصادی وزارت بازرگانی آمریکا حاکی از آن است که کارمندان بانک ها حدود 2 هزار میلیارد دلار نقل و انتقال پول مشکوک بر بانک های بزرگ بین المللی را گزارش کرده اما این مسئله باعث نشده که این بانک ها از جابجا کردن منابع  مالی برای خلافکاران خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها پای بانک آلمانی را هم به رسوایی 2 هزار میلیارد دلاری کشیدند

آمریکایی ها پای بانک آلمانی را هم به رسوایی 2 هزار میلیارد دلاری کشیدند