مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 17:002020-09-22سياسي

طرح های معاونت اجتماعی سپاه خراسان شمالی برای حاشیه نشینان استان


معاون اجتماعی سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی به تشریح طرح های سپاه برای حاشیه نشینان استان پرداخت و گفت: 28 محله آسیب زای استان در طرح کرامت شناسایی شده اند.

- بجنورد- معاون اجتماعی سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی به تشریح طرح های سپاه برای حاشیه نشینان استان پرداخت و گفت: 28 محله آسیب زای استان در طرح کرامت شناسایی شده اند.

سرگرد هادی حسن دوست در گفتگو با مهر با اشاره به برنامه های معاونت اجتماعی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی اظهار کرد: این معاونت در دو بخش عمومی و اختصاصی با رویکرد کاهش آسیب اجتماعی و کمک به ارتقای سلامت اجتماعی ورود کرده است.

معاون اجتماعی سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد: در بخش عمومی و با نگاه پیشگیرانه و کمک به ارتقا آموزش در بیش از هزار پایگاه بسیج شهری و روستای استان اقدام به برگزاری و تعریف برنامه های اجتماعی در قالب کلاس ها، دوره ها و کارگاه های آموزشی کرده ایم.

وی در ادامه با اشاره به محتوای آموزشی ارائه شده افزود: با استفاده از اساتید مجرب ضمن معرفی انواع اعتیاد و عواقب هولناک آن و همچنین برگزاری کلاس های سبک زندگی اسلامی، اهدافی همچون کمک به افزایش ازدواج، کاهش طلاق و آسیب های مربوط به خانواده را مدنظر داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های معاونت اجتماعی سپاه خراسان شمالی برای حاشیه نشینان استان

طرح های معاونت اجتماعی سپاه خراسان شمالی برای حاشیه نشینان استان