مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 19:152020-09-22سياسي

64 نفر برای سامانه ملی پایش مصوبات در استان سمنان آموزش دیدند


مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری سمنان بابیان اینکه سمنان پایلوت طرح سامانه ملی پایش مصوبات در کشور است، گفت: 64 نفر برای این سامانه آموزش دیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، راضیه شهاب شامگاه سه شنبه در جلسه فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه با توجه به ظرفیت ها و زیرساخت های موجود، استان سمنان به عنوان پایلوت برای اجرای کامل این طرح در سطح کشور انتخاب شده است، ابراز داشت: در راستای تحقق اهداف طرح جلسات مختلف در خصوص اجرایی شدن سیستم پایش در شهرستان های استان با دفتر فناوری اطلاعات و شبکه با محوریت فرمانداری و شورای اسلامی شهرهای تابعه صورت گرفت.

وی افزود: با اهتمام جدی و مؤثر دفتر امورشهری و شوراها در پیوستن به سامانه ملی پایش مصوبات و همکاری دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت، سمنان به عنوان اولین شهر در کشور نسبت به اجرای فرایند انتخاب و طی مراسمی از آن رونمایی به عمل آمد.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری سمنان بابیان اینکه مرحله دوم طرح در دستور کار قرار گرفت، ابراز داشت: کارگروه آموزش سامانه پایش مصوبات شامل کارشناسان گروه امور شوراهای دفتر امور شهری و شوراها و کارشناسان دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت، طبق برنامه زمان بندی (هر هفته یک شهرستان) به صورت میدانی و حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

64 نفر برای سامانه ملی پایش مصوبات در استان سمنان آموزش دیدند

64 نفر برای سامانه ملی پایش مصوبات در استان سمنان آموزش دیدند