مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 04:302020-09-23اقتصادي

لزوم توسعه بخش گردشگری مازندران و آستاراخان


استاندار مازندران رونق گردشگری را نیز موجب تسهیل و توسعه سایر حوزه ها به ویژه بخش اقتصادی میان مازندران و آستاراخان دانست.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران رونق گردشگری را نیز موجب تسهیل و توسعه سایر حوزه ها به ویژه بخش اقتصادی میان مازندران و آستاراخان دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در دیدار با سرکنسول ایران در آستراخان روسیه با اشاره به این که در حوزه کشورهای cis باید شاهد اتفاقات جدیدی باشیم، گفت: باید از ظرفیت و مزیت کشورهای cis، تعرفه های گمرکی صادرات کالا به ویژه تعرفه های ترجیحی کشورهای عضو اتحادیه اورآسیا که شامل ما می شود، استفاده کنیم تا زمینه بهره مندی تجار و بازرگانان مازنی را در بخش های مختلف فراهم شود.

وی با بیان این که استان مازندران حدود 15 قلم مرکبات، محصولات کشاورزی و گوشتی تولید می کند که در برخی از این موارد همچون تولید برنج و گوشت سفید، رتبه اول کشور را دارا است، خاطرنشان کرد: در محصولات شیلاتی از مزایای خوبی برخورداریم و در ماه های آینده شاهد اقدامات خوبی در بسته بندی ماهیان خاویاری و شیلاتی هستیم.

استاندار مازندران افزود: بخش کشاورزی از مرکبات و کیوی و گل های زینتی آپارتمانی و لبنیات از جمله مزایای مهم و توانمندی های صادراتی مازندران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه بخش گردشگری مازندران و آستاراخان

لزوم توسعه بخش گردشگری مازندران و آستاراخان