مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-23سياسي

تاکید عراق بر عدم پذیرش زائران اربعین/ برخورد قاطع با شایعه پراکنان


جانشین معاون هماهنگ کننده ضمن تاکید بر برخورد قاطع و سخت ناجا با شایعه پراکنان اربعینی گفت: کشور عراق تا به امروز رسمی و قاطع اعلام کرده است که پذیرای زائران نیست.

- سردار محمد شرفی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای جلساتی که با محوریت اربعین برگزار می شد تا به امروز سیاست ناجا بر این بود که 3 مصلحت کشور را لحاظ کنیم.

نخستین مصلحت، بحث سلامت مردم بود، مصلحت دوم بحث مسائل فرهنگی و مصلحت آخر بحث مسائل امنیتی و سیاسی دو کشور ایران و عراق بوده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا بیان کرد: تمامی این موارد و موضوعات مربوط به برگزاری و یا عدم برگزاری مراسم اربعین پیش بینی شده و ما به عنوان نیروی انتظامی از خیلی قبل تر به فکر اربعین و موارد گفته شده بودیم.

ناجا با سه فرضیه برای اربعین آماده شده بود سردار شرفی گفت: ناجا در سه وضعیت آمادگی خود را برای مراسم اربعین اعلام کرده بود، وضعیت اول مثل سال های قبل یک وضعیت عادی بود و ما صد در صد آمادگی لازم برای برگزاری مراسم اربعین را داشتیم و طرح های خود را هم در این راستا به دستگاه ها ابلاغ کردیم.

وی ادامه داد: فرضیه دوم بحث اعزام محدود یا کاروانی برخی از افراد مانند موکب داران بود که برای این موضوع هم پیش بینی های لازم را کرده بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید عراق بر عدم پذیرش زائران اربعین/ برخورد قاطع با شایعه پراکنان

تاکید عراق بر عدم پذیرش زائران اربعین/ برخورد قاطع با شایعه پراکنان