مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:152020-09-23فرهنگي

عرضه روایتی متفاوت از روزهای انقلاب در رمان «سوره آفلین»


رمان «سوره آفلین» نوشته ابراهیم اکبری دیزگاه درباره روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، توسط انتشارات شهرستان ادب منتشر و راهی بازار نشر شد.

- رمان سوره آفلین نوشته ابراهیم اکبری دیزگاه درباره روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، توسط انتشارات شهرستان ادب منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رمان سوره آفلین نوشته ابراهیم اکبری دیزگاه به تازگی توسط انتشارات شهرستان ادب منتشر و راهی بازار نشر شده است.

سوره آفلین ، به گفته نویسنده اش داستان مردی به نام خلیل حُجّتی است که در شبِ 12 بهمن 57 در خیابان های پرآشوب تهران، دنبال پسر گمشده اش اسماعیل می گردد و راه به راه به مردم انقلابی سفارش می کند کمی آرام تر انقلاب کنند، اما کسی صدای او را نمی شنود! موضوع دیگر شخصیت خلیل در داستان سوره آفلین این است که علی رغم ناامیدی از پیدا کردن پسرش، سخت معتقد است روح الله چون هر زمان که از قرآن طلب خیر می کند، آیه لاتیأسوا من روح الله توسط قرآن به او داده می شود.

در بخشی از این کتاب آمده است: مردی که کنار گربه ها کز کرده بود، گفت: آقا من خیلی میترسم من کارگرم، کارگر خانه یک سرهنگ اگر اسمش را بگویم همه می شناسید.

من را فرستاد یسام خبر بگیرم اوضاع از چه قرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه روایتی متفاوت از روزهای انقلاب در رمان «سوره آفلین»

عرضه روایتی متفاوت از روزهای انقلاب در رمان «سوره آفلین»