مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-23فرهنگي

تئاتر در دوران کرونا چند مجوز اجرا صادر کرده است؟


اداره کل هنرهای نمایشی در نیمه اول امسال 216 پروانه اجرای نمایش صادر کرده که البته به طور رسمی اعلام نشده چه تعداد از این ها متعلق به اجرا در همین مدت و چه تعداد مربوط به نیمه دوم سال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی آمار تفکیکی پروانه های صادر شده از سوی شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی را برای اجرای نمایش در سطح شهر تهران در شش ماهه اول سال 1399 منتشر کرد.

در این مدت مجوزها با هفت عنوان تماشاخانه های خصوصی ، تماشاخانه های دولتی ، نمایش های کمدی شبانه ، نمایش های مخصوص بانوان ، نمایش هایی برای کودکان و نوجوانان ، نمایشنامه خوانی و جُنگ و استندآپ کمدی صادر شده که بیشترین مجوز مربوط به تماشخانه های خصوصی و کمترین تعداد برای نمایش های مخصوص بانوان است.

جمع کل پروانه های صادرشده در شش ماهه امسال از سوی شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی 216 عنوان است که به تفکیک عبارت است از، 70 پروانه برای اجرای نمایش در تماشاخانه های خصوصی ، 18 پروانه برای اجرا در تماشاخانه های دولتی ، 50 پروانه برای اجرای نمایش های کمدی شبانه ، 6 پروانه اجرا برای نمایش های مخصوص بانوان ، 18 پروانه برای نمایش های کودکان و نوجوانان ، 45 پروانه برای نمایشنامه خوانی و 9 پروانه برای اجرای جُنگ و استندآپ کمدی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر در دوران کرونا چند مجوز اجرا صادر کرده است؟

تئاتر در دوران کرونا چند مجوز اجرا صادر کرده است؟