مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-23فرهنگي

درخشش فیلم سازان مازندرانی در جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از راهیابی 4 اثر سینمایی به سی و سومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، بیان کرد: هنرمندان مازندرانی توانستند در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان بدرخشند.

وی با اشاره به این افتخارآفرینی ارزشمند، گفت: فیلم پیله و پروانه با نویسندگی و کارگردانی محمد صالحی نژاد و تهیه کنندگی و فیلم بازیگوش ها با کارگردانی نادره ترکمانی، نویسندگی یاسر خمسی و مشاور کارگردانی مهدی اکبری از موسسه سینمایی راسخ فیلم و همچنین فیلم های والدین امانتی و سلفی با رستم، اثر حسین قناعت نیز به این جشنواره بین المللی راه یافتند.

  زارع با تبریک به این هنرمندان افزود: عرصه هنر همواره در فکرسازی، تمدن سازی، جهت دهی مناسب جامعه و انسان سازی پیشگام بوده و ما شاهد خلاقیت های فراوانی از هنرمندان در این زمینه هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: این دستاورد هنری را به اصحاب فرهنگ و هنر و مردم هنردوست مازندران تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد: امیدواریم پس از این نیز شاهد افتخارآفرینی فعالان فرهنگی و هنری از مازندران در سطح ملی و بین المللی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش فیلم سازان مازندرانی در جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان

درخشش فیلم سازان مازندرانی در جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان