مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:452020-09-23سياسي

10 هزار بسته معیشتی بین رزمندگان معسر کرمانشاه توزیع می شود


مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: 10 هزار بسته معیشتی در چهارمین مرحله از طرح نهضت کمک های مومنانه سپاه استان بین بسیجیان جبهه رفته معسر که از قبل شناسایی شده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه چهارمین مرحله از طرح نهضت کمک های مومنانه همزمان با هفته دفاع مقدس اجرا کرد.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: به دنبال نهضت کمک مومنانه ، چهارمین مرحله از آن توسط سپاه استان در دست اجرا است.

کامران هزارخانی ادامه داد: در این مرحله 10 هزار بسته بین بسیجیان جبهه رفته معسر که از قبل شناسایی شدند و لیست آن در اختیار نیروی انسانی بسیج در سراسر استان است توزیع می شود و در شهرستان ها نیز توسط نواحی مقامت به دست معسرین که زیر پوشش سپاه هستند خواهد رسید.

وی به وجود 150 هزار رزمنده بسیجی دوران دفاع مقدس در استان اشاره کرد و گفت: بیش از 23 هزار نفر بسیجی رزمنده از این تعداد در شهر کرمانشاه هستند.

هزارخانی اضافه کرد: این مرحله از رزمایش مختص بسیجیانی است که در دوران دفاع مقدس 6 تا 100 ماه در جبهه دارند و  بوده اند و حال از نظر معیشتی مشکلاتی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار بسته معیشتی بین رزمندگان معسر کرمانشاه توزیع می شود

10 هزار بسته معیشتی بین رزمندگان معسر کرمانشاه توزیع می شود