مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-23اقتصادي

تخصیص 2 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات بهداشتی در مدارس همدان


معاون تربیت بدنی سلامت آموزش و پرورش همدان از تخصیص اعتبار 2 میلیارد تومانی برای خرید تجهیزات بهداشتی در مدارس همدان خبر داد.

-  عبدالله جعفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه آموزش و پرورش نهاد تعلیم و تربیت است و باید وظیفه خود را در راستای پرورش نسل نوپا استمرار دهد اظهار کرد: در این راستا هر سال پروژه مهر فعال می شود که امسال نیز به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه بهداشت، ایمنی و سلامت به ابتکار استان که 6 جلسه از آن برگزار شده است گفت: این کارگروه نسبت به مدیریت وضعیت موجود با شیوع بیماری کرونا، رفع نواقص، حمایت از شروع سال تحصیلی جدید تشکیل و مصوباتی داشته است.

معاون تربیت بدنی سلامت آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش به فراخور با شروع سال تحصیلی جدید در وضعیت بیماری کرونا دستورالعملی را آماده و اعلام کرد افزود: تغییرات زمان بازگشایی مدارس و .

به دلیل این است که شرایط ویروس کرونا متغیر بوده است.

وی با بیان اینکه دو هفته از بازگشایی می گذرد و بیش از 75 درصد مدارس کشور و به تبع استان موازین بهداشتی را طبق اسناد ستاد ملی کرونا و دانشگاه علوم پزشکی رعایت کرده اند افزود: دستورالعملی را قبل از بازگشایی مدارس اعلام کرده ایم که در آن چارچوب های بهداشت فردی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 2 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات بهداشتی در مدارس همدان

تخصیص 2 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات بهداشتی در مدارس همدان