مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:152020-09-23سياسي

دولتهای اسلامی برای مقابله با نقشه صهیونیستها کنار هم باشند


حجت الاسلام شهریاری در گفتگو با شیخ زهیر جعید گفت:دولتهای اسلامی باید برای مقابله با نقشه های صهیونیستها در کنار هم قرار گیرند، صف واحدی تشکیل و برنامه های منظمی در این خصوص ترتیب دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهر چه زودتر از سر جهان و امت اسلام رفع شود و امکان دیدارهای حضوری با شما و دیگر علمای جهان اسلام فراهم گردد.

شهریاری در ادامه از مواضع شجاعانه شیخ زهیر جعید در مقابله با تکفیر، ارهاب و مواضع انقلابی علیه رژیم صهیونیستی قدردانی کرد و گفت: جبهه عمل اسلامی لبنان نقش مهم و اساسی در مقابله با فتنه طایفه ای در لبنان ایفا کرده است.

وی همچنین از ارسال پیام های تسلیت شیخ جعید به مجمع تقریب در پی درگذشت آیت الله تسخیری و خانم دکتر طوبی کرنامی قدردانی کرد و برای فتحی یکن رییس فقید جبهه عمل اسلامی لبنان طلب آمرزش و مغفرت کرد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: ما در حال حاضر با بحرانهای متعددی مواجه هسیتم و در مرحله حساس و سرنوشت سازی به سر می بریم، لذا دولتهای اسلامی باید برای مقابله با نقشه های صهیونیستها در کنار هم قرار گیرند، صف واحدی تشکیل دهند و برنامه های منظمی در این خصوص ترتیب دهند؛ باید نقشه صهیونیستها را بشناسیم و در این مسیر در کنار هم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتهای اسلامی برای مقابله با نقشه صهیونیستها کنار هم باشند

دولتهای اسلامی برای مقابله با نقشه صهیونیستها کنار هم باشند