مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:502020-09-23فرهنگي

کارگردان «اَنگل» در میان 100 چهره تاثیرگذار جهان


«بونگ جون هو» کارگردان کره ای یکی از چهره هایی است که نامش در فهرست 100 چهره تاثیرگذار سال 2020 میلادی به انتخاب مجله تایم به چشم می خورد.

- بونگ جون هو کارگردان کره ای یکی از چهره هایی است که نامش در فهرست 100 چهره تاثیرگذار سال 2020 میلادی به انتخاب مجله تایم به چشم می خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کارگردان کره ای در جریان نود و دومین دوره جوایز سینمایی اسکار اتفاق بی سابقه ای را رقم زد و توانست با فیلم تحسین شده اَنگل به عنوان اولین فیلم غیرانگلیسی زبان، جایزه اسکار بهترین فیلم را به خانه ببرد.

این فیلم همچنین جوایز اسکار بهترین کارگردانی، فیلم بین المللی و بهترین فیلمنامه اصلی را نیز کسب کرد تا سالی تاریخی برای سینمای کره جنوبی و درخشان برای سینمای آسیا را رقم بخورد.

ساخته بونگ جون هو در جوایز گلدن گلوب و آکادمی فیلم بریتانیا (بفتا) نیز موفق به کسب جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان شد و اولین فیلم خارجی زبان تاریخ جوایز انجمن بازیگران آمریکا نام گرفت که توانست جایزه بهترین تیم بازیگری را به خود اختصاص دهد.

تراژدی- کمدی اَنگل که روایتگر داستان دو خانواده فقیر و ثروتمند و اتفاقات ناگواری است که برای آنها روی می دهد، سال گذشته به عنوان اولین فیلم از سینمای کره جنوبی توانست نخل طلای بهترین فیلم جشنواره کن را دریافت کند و در مجموع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردان «اَنگل» در میان 100 چهره تاثیرگذار جهان

کارگردان «اَنگل» در میان 100 چهره تاثیرگذار جهان