مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-23سياسي

توان شرکت های دانش بنیان و دانشگاه در مسیر دفاع از کشور باشد


معاون هماهنگ کننده ستاد کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برای برخورداری از توان دفاعی باید از توان شرکت های دانش بنیان و دانشگاه ها نیز در این زمینه استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر دریادار حبیب الله سیاری ظهر چهارشنبه در نشست با هیئت رییسه دانشگاه صنعتی شیراز با بیان اینکه مجموعه علم و دانش موجود در کشور می تواند تکیه گاه مطمئنی برای دستیابی به ابزار مورد نیاز جهت مقابله با تهدیدهای آینده باشد، افزود: اگر بخواهیم استقلال، تمامیت ارضی و امنیت خود را حفظ کنیم باید برای جنگ های آینده آماده شویم و بدانیم محور جنگ های آینده علم و دانش است.

وی گفت: در آینده آنچه در میدان جنگ حاکم است علم و دانش است و هر کشوری علم و دانش و فناوری و ابزار برتر و بهتری داشته باشد قطعاً در میدان جنگ پیروز است.

امیر دریادار سیاری با تصریح اینکه تهدید برای ما همیشه وجود دارد و تاریخ ثابت کرده هیچ گاه نمی توان تصور کرد که تهدید نیست، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی قد علم کرده و محکم ایستاده است؛ دشمن به طرق مختلف تهدیداتی علیه ما داشته و دارد و خواهد داشت لذا برای اینکه بتوانیم استقلال، تمامیت ارضی، انقلاب و امنیت خود را حفظ کنیم نیاز داریم توانمندی های دفاعی را افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان شرکت های دانش بنیان و دانشگاه در مسیر دفاع از کشور باشد

توان شرکت های دانش بنیان و دانشگاه در مسیر دفاع از کشور باشد