مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:302020-09-23سياسي

رونمایی از 7 کتاب دفاع مقدس در اسدآباد/ترجمه 4 جلد به زبان خارجی


در سومین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس از هفت کتاب عرصه دفاع مقدس نویسندگان اسدآبادی در زمینه نقش اسدآباد در دفاع مقدس و جانفشانی شهدای این شهرستان رونمایی و از این نویسندگان تجلیل شد.

- ایسنا/همدان در سومین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس از هفت کتاب عرصه دفاع مقدس نویسندگان اسدآبادی در زمینه نقش اسدآباد در دفاع مقدس و جانفشانی شهدای این شهرستان رونمایی و از این نویسندگان تجلیل شد.

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار اسدآباد چهارشنبه 2 مهرماه در آیین رونمایی اظهار کرد: برای زنده نگه داشتن تاریخ خون بار انقلاب اسلامی ایران و شهدای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راهی جز ثبت و ضبط و تحلیل این آثار توسط نویسندگان دفاع مقدس وجود ندارد و این عزیزان وظیفه خطیر و مقدسی را برای زنده نگه داشتن تاریخ ادبیات هشت سال دفاع مقدس برای انتقال به نسل آینده بر دوش دارند.

لیلا امیدی درباره نقش نویسندگان دوران دفاع مقدس در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: بعد از شهادت امام حسین(ع) تنها کسانی که توانستند راه و یاد امام را زنده نگه دارند، حضرت زینب(س) و فرزندان و یاران امام بودند و به بیان دیگر حضرت زینب(س) بزرگترین روایتگر حماسه عاشورا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 7 کتاب دفاع مقدس در اسدآباد/ترجمه 4 جلد به زبان خارجی

رونمایی از 7 کتاب دفاع مقدس در اسدآباد/ترجمه 4 جلد به زبان خارجی