مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 11:352020-09-23سياسي

بانوی شهید 14 ساله ای که دست به قلم بود/ منافقین «زینب» را با حجابش جاودانه کردند


نویسنده کتاب «من میترا نیستم» گفت: در زمینه جنگ تحمیلی زیاد کار کردم اما شهید 14 ساله ای را ندیدم که این همه نوشته داشته باشد، امیدواریم بیشتر شهدای خود را معرفی کنیم و فرهنگ عاشورایی را در کشور گسترش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهین شهر، حجت الاسلام قاسم هاشمی پیش از ظهر امروز در یادواره و رونمایی از تندیس شهید زینب کمایی در شاهین شهر اظهار کرد: شهید زینب کمایی شهید عفاف و حجاب کشور الگوی جوانان شاهین شهر خواهد بود.

امام جمعه شاهین شهر افزود: جوانان شاهین شهری پس از این با شهید دانش آموزی از این شهر بیش تر آشنا خواهند شد که این شهید عاشق شهادت بود و  به برپاداشتن نماز و قرائت مستمر قران کریم اعتقاد راسخ داشت و مروج حجاب  و عفاف برای سایر دختران این شهر بود.

هاشمی افزود: برخی از افراد در فضای مجازی فعالیت این شهید ترور به دست منافقین کوردل را زیرسوال برده اند در حالی که سازمان منافقین علنی اعلام کردند که شهید کمایی را به دست مزدوران خود در شاهین شهر و با استفاده از حجاب چادرش خفه کردند و به شهادت رساندند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهین شهر و میمه خاطرنشان کرد: شهید کمایی، فعال فرهنگی بود؛ در بین  17 هزار نفر شهید ترور کشور، تقریبی 500 نفر آن ها از  مقامات بودند و بقیه مردم عادی بودند که عاشق نظام جمهوری اسلامی و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی شهید 14 ساله ای که دست به قلم بود/ منافقین «زینب» را با حجابش جاودانه کردند

بانوی شهید 14 ساله ای که دست به قلم بود/ منافقین «زینب» را با حجابش جاودانه کردند